-
0ViewedNo products
-
0Wish listNo products
-
0CompareNo products
-
Log in
-
Sign up
-
0Cart is empty
-
грн.
- €
- $
Джерело: фейсбук заводу "Океан" Що ми знаємо...
Эхолот Raymarine Element в режимах Chirp и бокового обзора Sidevision, структурного режима Dovnvision на частоте 1,2 МГц...
Рыба на экране эхолота Raymarine Element в режимах Chirp, бокового обзора Sidevision и в структурного режима Dovnvision. ➡...
Рыба на экране эхолота Raymarine Element на частоте 1.2 МГц в режимах бокового обзора Sidevision и в структурного режима Dovnvision....
Друзья! К летнему рыбацкому сезону наша компания приготовила Вам приятный сюрприз! Скидки на рыбопоисковые эхолоты Raymarine Element и...
Эхолоты Raymarine помогают не только рыбакам, но и дают возможность заглянуть под воду и кладоискателям и ныряльщикам. Смотрите изображения...
Благодаря системе DockSense Alert любой судовладелец сможет воспользоваться преимуществами технологии интеллектуальной швартовки Компания...
www.raymarine.kiev.ua Raymarine Axiom Raymarine Element HV Raymarine...
Компания Raymarine представляет новинку - навигационные дисплеи Raymarine Element S Быстрые, мощные и недорогие решения с...
NMEA-2000 Engine Gateway YDES-04 / Конвертер даних двигуна з NMEA2000 та J1708
Categories: NMEA 2000, Інтеграція даних двигуна
Tags: NMEA 2000, NMEA 2000 USB, NMEA 2000 USB GATEWAY, NMEA 0183

Пристрій призначений для підключення двигунів, оснащених цифровою шиною J1708, до мережі NMEA 2000. Пристрій передає в мережу NMEA 2000 параметри роботи двигуна: число обертів за хвилину, температуру олії та охолоджуючої рідини, напрацювання за часом, споживання палива та інші. Дані будуть доступні всім навігаційним приладам та дисплеям, підключеним до мережі NMEA 2000.
Пристрій підтримує два протоколи обміну даними на основі стандарту J1708: протокол J1587, підтримуваний багатьма виробниками двигунів (Detroit Diesel, та ін) і протокол Volvo Penta KAD, що використовується в двигунах з EDC-I (KAD 44, KAD 300, TAM73..75); також сумісний із EDC-II (D12C-A MP).
Особливості:
перший (і єдиний!) прилад із підтримкою закритого протоколу Volvo Penta KAD;
настроювані користувачем попередження про високі обороти, тиск наддуву, температури охолоджуючої рідини; онізкому тиску масла або напрузі генератора;
невисока вартість виробу та простота підключення, в більшості випадків додаткові кабелі не потрібні;
можливість налаштування за допомогою текстового файлу з налаштуваннями на карті MicroSD; високовольтна гальванічна розв'язка між шиною J1708 та мережею NMEA 2000; реалізовано функцію запису обміну даними по шині J1708 для діагностики та налаштування;
одного пристрою достатньо для отримання даних з одного двигуна, двох батарей та двох паливних баків
Пристрій оснащений роз'ємом типу "гніздо", сумісним з діагностичним роз'ємом Volvo Penta EDC, що використовується на двигунах, оснащених системами керування EDC-I та EDC-II. Для підключення двигунів інших виробників, з пристроєм поставляється розібраний роз'єм типу «штекер» та двома клемами для самостійного збирання та підключення. Доступні варіанти конструктивного виконання з роз'ємом для підключення до мережі Raymarine SeaTalk NG та з роз'ємом NMEA Micro Male.
Конвертер використовується для:
дублювати або замінити несправні прилади панелі керування двигуном;
спостерігати за параметрами роботи двигуна з будь-якої каюти через Wi-Fi мережу картплоттера; спостерігати за параметрами роботи двигуна на ПК або смартфоні з використанням нашого
Wi-Fi Gateway;
зберігати дані про параметри роботи двигуна та витрату палива з використанням нашого
Voyage Recorder'a;
зберігати дані для дистанційної діагностики двигуна.
Yacht device | Yacht Device |
Среднее потребление от порта USB | 35 mA |
Потребление тока от сети NMEA 2000 | 13 mA |
Длина кабеля (от корпуса до разъёма | 450 mm |
Длина корпуса | 54 mm |
Передове навігаційне обладнання RAYMARINE