EMU-1 Блок моніторингу двигуна, з аналогового в NMEA 2000, конвертер

Leave a review SKU: EMU-1
31,677.02 грн.
Склад Киев: In stock
Склад Raymarine: In stock
EMU-1 є спеціалізованим шлюзом NMEA 2000, який перетворює дані з аналогових датчиків/сенсорів двигуна на дані NMEA 2000.
Qty:
Запросить информацию

    Інструкція

    Поділіться інформацією про двигун на шині NMEA 2000.
    Actisense EMU-1 є спеціалізованим аналогом шлюзу NMEA 2000, який перетворює дані з аналогових датчиків/сенсорів двигуна на дані NMEA 2000. EMU-1 дозволяє обмінюватися даними двигуна по всій шині NMEA 2000. Він оцифровує аналогові датчики двигуна, дозволяючи пристроям відображення NMEA 2000 контролювати підключений(і) двигун(и) на судні.

    EMU-1 може контролювати життєво важливі параметри двигуна, такі як температура, тиск, кількість обертів на хвилину та рівень рідини, щонайбільше з двох двигунів.

    ОСОБЛИВОСТІ

    Дозволяє конвертувати аналогові сигнали в повідомлення NMEA 2000
    Перетворюйте сигнали від максимум двох двигунів (які мають спільну землю) за допомогою одного EMU-1
    6 вимірювальних/параметричних входів
    4 сигнальні входи
    2 додаткових допоміжних входи
    2 тахо входи
    Індивідуальний корпус IP65
    Діагностичні світлодіоди
    Широка сумісність живлення від 9 до 35 В постійного струму

    ПЕРЕВАГИ

    Немає необхідності змінювати існуючий двигун
    Легкий монтаж
    Легко налаштувати відповідно до підключеного двигуна
    Підключіть сигнали від датчиків рівня рідини (які мають спільну землю з двигуном) до NMEA 2000®
    Доступний додатковий комплект для монтажу на DIN-рейку
    Загальна кількість годин роботи двигуна реєструється шляхом моніторингу тахометра двигуна (RPM).

    Приклади використання

    Оцифрування аналогових даних — це те, що ми спостерігаємо все частіше в міру розвитку морського середовища. З випуском двигунів, які вже використовують NMEA 2000, використання систем NMEA 2000 і МФД зросло. Звичайно, якщо судно має існуючі аналогові двигуни, які не підтримують цифрову систему, потрібне рішення.

    Дорогим рішенням є видалення двигунів і заміна їх на новіші цифрові готові механізми… що не зовсім рентабельно. Бюджетним рішенням є використання EMU-1 для аналого-цифрового перетворення.

    Яскравим прикладом цього є типова установка дуельного дизельного двигуна, яка є суто аналоговою, і власник має мережу NMEA 2000 із GPS, AIS, MFD тощо… MFD здатний відображати різні параметри двигуна, такі як температура, тиск масла, оберти, нахил/дифферент, положення трансмісії, рівень палива, і власник хоче отримати цю інформацію від своїх двигунів.

    EMU-1 ідеально підходить для цього сценарію. Пристрій підключається до існуючого датчика/датчиків і приймає аналогові сигнали. Коли пристрій налаштовано на необхідні параметри, які користувач бажає контролювати, аналогові сигнали перетворюються на дані NMEA 2000, які потім виводяться в різні PGN.

    Завдяки 6 входам датчиків, 4 входам сигналізації та 2 входам тахометра, EMU-1 здатний підтримувати 2 двигуни одним пристроєм (хоча це обмежено кількістю входів). Однак для тих, хто хоче контролювати лише пару параметрів від кожного двигуна дуже зручним методом, EMU-1 ідеально підходить. Крім того, для тих, кому потрібно контролювати більше параметрів від кожного двигуна, можна встановити 2 EMU-1 (по одному на кожному двигуні).

    Технічні характеристики

    Джерело живлення
    Напруга живлення від 9 до 35 В постійного струму
    Струм живлення Зазвичай < 25 мА при 12 В постійного струму
    Захист джерела живлення Захист від постійної зворотної полярності та захист від скидання навантаження (відповідає SAE J1113)
    Роз'єм живлення. Підключається 2-стороння гвинтова клема, крок 3,5 мм
    Напруга живлення (порт NMEA 2000) від 9 до 29 В постійного струму
    Струм живлення (порт NMEA 2000) < 20 мА при 12 В постійного струму від шини NMEA 2000
    Еквівалент навантаження (LEN) 1
    Захист живлення (порт NMEA 2000) Постійний захист від зворотної полярності та захист від перенапруги до 40 В
    Порт NMEA 2000 – вхід/вихід
    Сумісність Повністю сертифіковано NMEA 2000
    Гальванічна ізоляція 2500 В вхід на землю, 1500 В вихід на землю за допомогою ISO-Drive
    Швидкість/швидкість передачі даних 250 кбіт/с
    Роз’єм NMEA 2000 Роз’єм M12 (код A).
    Калібрувальні входи
    Діапазон напруги від 0 до 35 В постійного струму
    Вхідний опір > 50 кОм
    Відправник 0, 4 або 18 мА
    Точність <= 2%
    Вхідний роз’єм. Підключається 6-контактна гвинтова клема, крок 3,5 мм
    Захист входу Захист від перенапруги до ±40 В
    Входи сигналізації
    Діапазон напруги від 0 до 37 В постійного струму
    Вхідний опір > 50 кОм
    Порогова напруга, що налаштовується, за замовчуванням 5 В
    Полярність тривоги Можна налаштувати, за замовчуванням тривога на низькому вході
    Точність <= 2%
    Вхідний роз’єм. Підключається 4-контактна гвинтова клема, крок 3,5 мм
    Захист входу Захист від перенапруги до ±40 В
    Тахо входи
    Діапазон напруги від ±3 до ±60В
    Вхідний опір > 100 кОм відносно землі
    Діапазон вхідних імпульсів від 4 до 50 000 Гц
    Точність <= 1%
    Сумісність датчика Котушка запалювання, генератор («W», «R» або «AC»), датчик Холла, VR або індуктивний датчик
    Поріг Автоматично підлаштовується до рівня сигналу
    Вхідний роз’єм. Підключається 4-контактна гвинтова клема, крок 3,5 мм
    Захист входу Витримує імпульс запалювання до ±500 В
    Журнал двигуна
    Години двигуна 2 окремі журнали годин роботи двигуна, внутрішньо підключені до входів тахометра. Години реєструються, коли є RPM, і зберігаються в енергонезалежній пам’яті
    Механічний
    Матеріал корпусу Полікарбонат
    Матеріал захисної кришки Полікарбонат
    Ущільнювальні матеріали Прокладка з спіненого силікону, поліуретановий захист від бризок із закритими комірками та водонепроникний вентиляційний отвір ePTFE
    Розміри 127 мм (Д) x 112 мм (Ш) x 48 мм (В)
    Вага 250г
    Монтаж 4 x 3,5 мм вушок для кріплення на панелі за допомогою самонарізних гвинтів s/s (у комплекті), додаткове кріплення на DIN-рейку доступне за запитом
    Дозволи та сертифікати
    Повністю сертифікований NMEA 2000
    ЕМС EN 60945 (розділи 9 і 10)
    Захист навколишнього середовища IP66 (корпус PCB)
    Робоча температура від -20°C до +55°C
    Температура зберігання від -30°C до +70°C
    Рекомендована вологість 0–93% RH
    Гарантія 3 роки

    Передове навігаційне обладнання RAYMARINE