-
0ViewedNo products
-
0Wish listNo products
-
0CompareNo products
-
Log in
-
Sign up
-
0Cart is empty
-
грн.
- €
- $
Джерело: фейсбук заводу "Океан" Що ми знаємо...
Эхолот Raymarine Element в режимах Chirp и бокового обзора Sidevision, структурного режима Dovnvision на частоте 1,2 МГц...
Рыба на экране эхолота Raymarine Element в режимах Chirp, бокового обзора Sidevision и в структурного режима Dovnvision. ➡...
Рыба на экране эхолота Raymarine Element на частоте 1.2 МГц в режимах бокового обзора Sidevision и в структурного режима Dovnvision....
Друзья! К летнему рыбацкому сезону наша компания приготовила Вам приятный сюрприз! Скидки на рыбопоисковые эхолоты Raymarine Element и...
Эхолоты Raymarine помогают не только рыбакам, но и дают возможность заглянуть под воду и кладоискателям и ныряльщикам. Смотрите изображения...
Благодаря системе DockSense Alert любой судовладелец сможет воспользоваться преимуществами технологии интеллектуальной швартовки Компания...
www.raymarine.kiev.ua Raymarine Axiom Raymarine Element HV Raymarine...
Компания Raymarine представляет новинку - навигационные дисплеи Raymarine Element S Быстрые, мощные и недорогие решения с...
EMU-1 Блок моніторингу двигуна, з аналогового в NMEA 2000, конвертер
Categories: NMEA 2000 | 0183 | Wi-Fi конвертори
Поділіться інформацією про двигун на шині NMEA 2000.
Actisense EMU-1 є спеціалізованим аналогом шлюзу NMEA 2000, який перетворює дані з аналогових датчиків/сенсорів двигуна на дані NMEA 2000. EMU-1 дозволяє обмінюватися даними двигуна по всій шині NMEA 2000. Він оцифровує аналогові датчики двигуна, дозволяючи пристроям відображення NMEA 2000 контролювати підключений(і) двигун(и) на судні.
EMU-1 може контролювати життєво важливі параметри двигуна, такі як температура, тиск, кількість обертів на хвилину та рівень рідини, щонайбільше з двох двигунів.

ОСОБЛИВОСТІ
Дозволяє конвертувати аналогові сигнали в повідомлення NMEA 2000
Перетворюйте сигнали від максимум двох двигунів (які мають спільну землю) за допомогою одного EMU-1
6 вимірювальних/параметричних входів
4 сигнальні входи
2 додаткових допоміжних входи
2 тахо входи
Індивідуальний корпус IP65
Діагностичні світлодіоди
Широка сумісність живлення від 9 до 35 В постійного струму
ПЕРЕВАГИ
Немає необхідності змінювати існуючий двигун
Легкий монтаж
Легко налаштувати відповідно до підключеного двигуна
Підключіть сигнали від датчиків рівня рідини (які мають спільну землю з двигуном) до NMEA 2000®
Доступний додатковий комплект для монтажу на DIN-рейку
Загальна кількість годин роботи двигуна реєструється шляхом моніторингу тахометра двигуна (RPM).
Приклади використання
Оцифрування аналогових даних — це те, що ми спостерігаємо все частіше в міру розвитку морського середовища. З випуском двигунів, які вже використовують NMEA 2000, використання систем NMEA 2000 і МФД зросло. Звичайно, якщо судно має існуючі аналогові двигуни, які не підтримують цифрову систему, потрібне рішення.
Дорогим рішенням є видалення двигунів і заміна їх на новіші цифрові готові механізми… що не зовсім рентабельно. Бюджетним рішенням є використання EMU-1 для аналого-цифрового перетворення.
Яскравим прикладом цього є типова установка дуельного дизельного двигуна, яка є суто аналоговою, і власник має мережу NMEA 2000 із GPS, AIS, MFD тощо… MFD здатний відображати різні параметри двигуна, такі як температура, тиск масла, оберти, нахил/дифферент, положення трансмісії, рівень палива, і власник хоче отримати цю інформацію від своїх двигунів.
EMU-1 ідеально підходить для цього сценарію. Пристрій підключається до існуючого датчика/датчиків і приймає аналогові сигнали. Коли пристрій налаштовано на необхідні параметри, які користувач бажає контролювати, аналогові сигнали перетворюються на дані NMEA 2000, які потім виводяться в різні PGN.
Завдяки 6 входам датчиків, 4 входам сигналізації та 2 входам тахометра, EMU-1 здатний підтримувати 2 двигуни одним пристроєм (хоча це обмежено кількістю входів). Однак для тих, хто хоче контролювати лише пару параметрів від кожного двигуна дуже зручним методом, EMU-1 ідеально підходить. Крім того, для тих, кому потрібно контролювати більше параметрів від кожного двигуна, можна встановити 2 EMU-1 (по одному на кожному двигуні).

Технічні характеристики
Джерело живлення
Напруга живлення від 9 до 35 В постійного струму
Струм живлення Зазвичай < 25 мА при 12 В постійного струму
Захист джерела живлення Захист від постійної зворотної полярності та захист від скидання навантаження (відповідає SAE J1113)
Роз'єм живлення. Підключається 2-стороння гвинтова клема, крок 3,5 мм
Напруга живлення (порт NMEA 2000) від 9 до 29 В постійного струму
Струм живлення (порт NMEA 2000) < 20 мА при 12 В постійного струму від шини NMEA 2000
Еквівалент навантаження (LEN) 1
Захист живлення (порт NMEA 2000) Постійний захист від зворотної полярності та захист від перенапруги до 40 В
Порт NMEA 2000 – вхід/вихід
Сумісність Повністю сертифіковано NMEA 2000
Гальванічна ізоляція 2500 В вхід на землю, 1500 В вихід на землю за допомогою ISO-Drive
Швидкість/швидкість передачі даних 250 кбіт/с
Роз’єм NMEA 2000 Роз’єм M12 (код A).
Калібрувальні входи
Діапазон напруги від 0 до 35 В постійного струму
Вхідний опір > 50 кОм
Відправник 0, 4 або 18 мА
Точність <= 2%
Вхідний роз’єм. Підключається 6-контактна гвинтова клема, крок 3,5 мм
Захист входу Захист від перенапруги до ±40 В
Входи сигналізації
Діапазон напруги від 0 до 37 В постійного струму
Вхідний опір > 50 кОм
Порогова напруга, що налаштовується, за замовчуванням 5 В
Полярність тривоги Можна налаштувати, за замовчуванням тривога на низькому вході
Точність <= 2%
Вхідний роз’єм. Підключається 4-контактна гвинтова клема, крок 3,5 мм
Захист входу Захист від перенапруги до ±40 В
Тахо входи
Діапазон напруги від ±3 до ±60В
Вхідний опір > 100 кОм відносно землі
Діапазон вхідних імпульсів від 4 до 50 000 Гц
Точність <= 1%
Сумісність датчика Котушка запалювання, генератор («W», «R» або «AC»), датчик Холла, VR або індуктивний датчик
Поріг Автоматично підлаштовується до рівня сигналу
Вхідний роз’єм. Підключається 4-контактна гвинтова клема, крок 3,5 мм
Захист входу Витримує імпульс запалювання до ±500 В
Журнал двигуна
Години двигуна 2 окремі журнали годин роботи двигуна, внутрішньо підключені до входів тахометра. Години реєструються, коли є RPM, і зберігаються в енергонезалежній пам’яті
Механічний
Матеріал корпусу Полікарбонат
Матеріал захисної кришки Полікарбонат
Ущільнювальні матеріали Прокладка з спіненого силікону, поліуретановий захист від бризок із закритими комірками та водонепроникний вентиляційний отвір ePTFE
Розміри 127 мм (Д) x 112 мм (Ш) x 48 мм (В)
Вага 250г
Монтаж 4 x 3,5 мм вушок для кріплення на панелі за допомогою самонарізних гвинтів s/s (у комплекті), додаткове кріплення на DIN-рейку доступне за запитом
Дозволи та сертифікати
Повністю сертифікований NMEA 2000
ЕМС EN 60945 (розділи 9 і 10)
Захист навколишнього середовища IP66 (корпус PCB)
Робоча температура від -20°C до +55°C
Температура зберігання від -30°C до +70°C
Рекомендована вологість 0–93% RH
Гарантія 3 роки
Передове навігаційне обладнання RAYMARINE